Friday, December 23, 2011

Fabulous Friday..


sbbkan hari nie hari jumaat so bkn hari rabu so kita kasi lah fabulous friday hehe...

cheque pertama saya hasil berblogging selama berapa tahun tah tak prsn plak 4 thn rasanye...

punyerlah lama berblog takder hasil...org lain asik tayang cheque nuffnang jer...

nuffnang punye income tak cash out lai...ingat nnti klu dah cukup nak beli iphone 4s brulah bley cash outkan...hehe

tp kali nie saya tayang cheque exabytes lahkan lain dari yg lain...

yg reben2 pink tu tak masuk dlm pakej dia props jer hehe...

owh sat lai nak bertolak dah harap2 tak ujan lah...

semoga selamat pegi dan selamat smpi...amin

~~end~~

2 comments:

Mymie Sein said...

wahhh.alhamdulillah kan..rezeki Allah bagi..

mimie said...

alhamdulilah... :)

 
Design with love by Jiji for Zamimie