Wednesday, July 25, 2012

4 Hari Turun 1kg...

sambil menyelam sambil minum air katanye...sambil buat ibadat sambil tu kuruskan badan huhu....nnti sure ada org ckp ala timbang sblm berbuka mmglah berat turun...yer mmg turun tapi klu saya timbang sblm buka berat saya kurang 2 kg....tapi timbang lepas bln berbuka saya turun 1 kg jer...

okelahkan 4 hari turun 1 kg...agaknye kalu habis puasa sebulan turun tak smpi 7 kg...haha nie kita kira amik purata 4hari = 1kg...wah kompom raya nnti selim melim lah i...hehe itu dengan cara pemakanan saya skrg nielah...weekend tak smpi lai...sbb selalu time weekend pi mkn best2 and buffet...dah sure mkn bykkan...takper2 cuba control mkn lah...

sbb tulah skrg nie kitaorg tak beli mknan kat PARAM...sbb tak tau kesahihan kesedapan dia...dan mcm biasalah klu beli mknan nie keberkhasiatannye [ada ke perkataan cam nie ek huhu]...so masak sdri kat umah bley kontrol kuantiti sekali...klu beli kat PARAM cth nasi beriyani satu bekas dah sah2 byk...lepas tu kena mkn smpi habis klu tak membazir...

ala nie awal2 puasa baru...kang dh masuk tgh2 and ujung2 puasa tah2 hari2 ponx pi tapau kat PARAM...hehe berangan jer lebay nie... :p entry day 4 tgh hari sketlah ek...

soalan saya : berapakah berat saya sblm turun 1kg?

1 comments:

strawberi said...

jwpnnya..kurang 5kg dr berat saya..haha

 
Design with love by Jiji for Zamimie