Friday, October 10, 2008

dah kul 12.00 tghari..erm lapar lah plak nak mkn apa lunch nie ek..

ini semua gara2 bfast yg sgt2 light lag nie..me bfast bubur n milo suam jer..mkn bubur ponx tak abis sbb buburnye letak sup n sup dia cm berminyak jer..yerlah batuk kan itu yg kena jaga mkn..nnti tak bleh pi open house plak weekend nie..hehe

milo ponx minum tak abis..minum ponx sbb nak cover tkt lapar..sbbkan me nie tak kuat manis so wpun dah mintak milo kurang manis tetap milo tu manis...itu yg tak abis milo tu...byk komplen plak me nie nak sedap wat sdrilah...huhu yerlah milo ponx secwn 90 sen murah tu mau komplen banyak plak.. :P

so kwn2 kat mana kita nak lunch ari nie ek..

0 comments:

 
Design with love by Jiji for Zamimie