Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, October 31, 2008

Today I Write on Saya naK DieT taPi...

sejak sblm puasa saya tlh berangan2 utk menurunkan berat bdn..tp smpi hari ini rasanye mcm tak berjaya jer..masa bln puasa ari tu berjaya turunkan 1 kg jer..seday kan..1kg jer spnjg 30 hari berpuasa..

so far berat saya takder lah naik sgt ponx..dulu masa berlajar2 berat dlm 48-49 kg jer..tp skrg nie dh 50-51 kg tu yg takut tu...tak mo lah naik smpi 50 kg horror sei ngan ketinggian yg tak brp nak tinggi nie sure nmpk bulat2 jer..skrg nie ponx dh rasa mcm blt2 sket..

tp setakat hari ini berjayalah diet tuk bfast jer..cuma yg lain2nye aje lunch, dinner n supper hancur kuikui...yerlah korg nak tau tak smlm jer saya berjaya memkn kek sepotong tau wpun kat opis dh mkn bihun..tp separuh jer..tp sblm tu dh mkn roti ngan sadin dlm 3-4 keping..hehe

korg tengoklah mknan yg saya mkn..klu mcm nie mmg ler susah nak kurus kan..kan2 hehe

ini mkn td masa jamuan ~ laksa

mknan kedua masa jamua ~ nasi dagang, ketupat, rendang daging n beef steak.


mlm td mkn secret recipe ~ coklat indulgence

mlm smlm hari tu mkn kek secret recipe jugak ~ coklat strawbery

mlm ahad mkn chicken grill



mkn masa gi midvaley mingu lepas ~ big apple donut


tgk smpi skrg nie ponx wlupun ada kesedaran lihat apa yg sedang saya buat smbil menulis blog ini pada jam 3.45 pm.. jeng jeng










hahaha teruk betul..kalori sudah semakin bertambah, bdn semakin bulat, baju semakin mengetat, pipi semakin menebam, perut semakin membuncit (buncit ngan mknan ye).. saya perlu lakukan sesuatu dn harap ianya berjaya..hehe

~~end~~

2 comments:

Anonymous said...

Cik Mieoney~~rileks saja...

sy dah naik 6kg tau tak??huhu...lagi takot kan???hehe

baru sthn kt parlimen ni...masok 2 thn...apekah yg akan terjadi???ohhhh tidak!!!!

-Cik Bella-

Anonymous said...

owh ye ker cik bella..byk juga naiknye ye..hehe

marilah sama2 kita berdiet..

say no to mcDonalds'

 
Design with love by Jiji for Zamimie