Saturday, November 1, 2008

today I Write on Jalan2 at MasJid InDia...

wah nie godek2 gbr nie jmpa plak gbr masa last week pi jenjln kat msjd jamek sblm deepavali..ceh mcm saya pulak yg nak raya..hehe act bkn apa kitaorg jln2 ke sana utk mencari hadiah kak kam..hadiah apa? tgk entry lepas di rumah kak kam...

lepas tu kitaorg jln2 lai sbb sukma nak pi jakel nak cari baju nikah...smbil2 jln2 tu ada lah kedai2 yg dibuka semperna deepavali..
muka tuan punya blog harus ada..

mknan yg disusun..nmpk menarik kan..

cari bju kawin sukma kat jakel..tanteek

cantikkan simple jer...

cuba di badan..tgk cntik tak sye yg kurus itew...hehe

kak zi n asma cari cadar plak..

bosan + letih

kolum kat kl sentral..takder kena mengena ponx tp nak letak gak..hehe

lepas dh pilih2 bju sukma tu kitaorg gi plak kedai tudung kat depan jakel tu apa ek nama dia airini kot..tp me tak amik gbr kat sana sbb rmi plak pompuan kepoh2 kang amik gbr derang ingat amik gbr dia plak + ngan rak dia ponx dh kosong...laku tu.. stok baru akan smpi bln 12 lmbt lai..punah lah harapan nak pki tudung selendang mcm sukma tu..huhu lmbt lai ler nak dpt..acehceh konon mcm nak ubah imej lah..kui kui

~~end~~

0 comments:

 
Design with love by Jiji for Zamimie