Monday, November 24, 2008

Today I Write After a long JouRney...

I'm back..huhu home sweet home..saya telah selamat smpi di BSP pada jam 10 mlm td..stlh melakukan perjalanan sejauh lebih kurang 1330 km..jauh tak? jauhkan

perjalanan dari Bangi --> Bentong --> Marang --> Kuala Terengganu --> Gua Musang --> Cameron Highlands --> Tapah --> Genting Highlands --> Bentong --> Bangi --> Bandar Seri Putra...(lebih kurang begitulah perjlanan saya)

jauh tul perjalanan selama tiga hari..dan hari ini saya bekerja ya tak cuti ponx..my dear jer yg becuti kat umah..

apa yg saya buat pada perjlnan yg jauh itu?? takper kemudian entry saya cerita ye sbb nak kena upload ngan gbr sekali bru lah best..ini ponx berblog dr opis..

smpi2 smlm bukak jer beg baju terus mendobi, baju yg ditinggalkan ponx ada sebakul lagi..skrg nie musim hujan plak..klu tgk keadaan cuaca yg sejuk2 begini haruslah baju susah nak kering..erm apa lai ke laundry lah gamaknye akan dihantar bju yg sebakul itu..bkn pemalas ye tp memandangkan cuaca serta pakaian yg semakin surut haruslah kptsn drastik diambil..hehe

lepas mengemas skit2 mandi n terus tido sbb letih sgt2..mkn ponx sekadar utk mengisi perut je sbb dh tak larat sgt nak mkn...owh yer saya tak ada menyoping apa ponx memandangkan kami pergi skjp aja serta kami menumpang kereta org lain utk pergi kesana..so malulah nak memenuhkan bonet kereta org dgn brg2 sediri..huhu

~~end~~

0 comments:

 
Design with love by Jiji for Zamimie