Thursday, November 20, 2008

Today I write to JoiN da Club..

tadi terbaca blog adik2 ku ainalia & chessie mmg betul apa yg mereka kata..smbgn kenalah ikhlas.. klu dh tak ikhlas tak pyh bglah sumbgan wat per tak dpt pahala lah klu tak ikhlas..wat membazir jer kan..

yerlah klu kita nak wat amal tak pyhlah paksa2 ikut suka lah kan..

bknlah nak ckp apa..tp mcm yg derang ckp lah bleh plak kuarkan kenyataan
"sapa tak byr lai nie ada org tak bg lai nie"..
so apa pndpt korg?? siap bg spesifik nama lai tu..malu beb klu org tu tak byr..ini dh kira mcm insulting taw..

cuba bg pendpt sket nak tau jugak pndpt2 org lain..yerlah kot2 kami nie yg bersalah..ke kami nie tak paham maksud 'SUMBANGAN IKHLAS'...

p/s: ini bkn entry nak cari gaduh tp blog adalah tempat penulis meluahkan perasaan sedih, gembira, ketidakpuasan hati dn apa2 yg sewaktu dgnnye..

0 comments:

 
Design with love by Jiji for Zamimie