Tuesday, June 21, 2011

Happy 3rd Anniversary...

Happy 3rd anniversary to us...



kejap jer pejam celik, pejam celik dh 3 thn dah kawen...anak ponx dh sorg sure nnti akan ada org tanya bila lai nak tambah lai...sure akan ada punyelah...insya-Allah plg awal thn 2013 lah huhu...klu lagi awal bersyukur jer dgn kurniaan Allah sbb setiap anak ada rezekinya yg tersendiri....

dalam 3 thn perkahwinan mmg ada masam manis lah hubungan, pergolakkan mmg ada tp takder lah bergelombang tinggi, sket2 jer adalah...klu tak idok ler menarik perhubungan tu mcm tu jer...yg penting tolak ansur, jgn perbesarkan perkara kecik dan cuba perbaiki diri sdri....maksudnye sblm kita nak jatuhkan kesalahan kat pasangan cuba telek2 diri kita dulu...biasalah kan tak semua org sempurna..

"Ya Allah Ya Tuhanku permudahkanlah jalan jodoh kami, serta dipermudahkan rezeki kami.  Jadikanlah kami antara pasangan yang bersyukur dengan rahmat-Mu. Ya Allah, sinarilah hati kami dengan Nur Iman yang bergemerlapan, agar kami tidak hanyut dengan godaan dunia yang hanya pinjaman sementara. Amin, Amin. Amin Ya Rabbal Alamin…"

~~end~~

0 comments:

 
Design with love by Jiji for Zamimie