Wednesday, March 23, 2011

Hantu Kak Limah Belakang Rumah...


apa perasaan korang klu ada hantu kak limah belakang rumah korang...seram ko...nielah nak citer kat korg nie smlm dh dekat kul 10 lebay saya nak pi sidai kain blkg rumah...dh ler kat blkg rumah sunyi2 sepi kan...sib baek ada koko ngan tiggy teman so takderlah terlampau takut sgt...

tengah2 saya sidai bju tu smbil cakap sorg2...eh silap saya ckp ngan kucing tu tetiba ada sayup2 dengar lagu awie....pas tu tetiba plak ada bunyi yg mcm lagu seram2 tu...tp sayup2 mcm dengar tak dengar...ah sudah apa plak seram2 nie...terus laju sidai baju...lama lah palk nak abis...munyi dh semakin menyeramkan....dgn hanger jatuh lah, dgn nak sepit undies lah...mmg menguji kesabaran tul...

tetiba dh sudah cepat2 nak masuk umah dengar plak....husinnnn, husinnnn, husinnn....ceh ada org tgk hantu kak limah plak...rasa org umah blkg tp dia punye bukak sket punye kuatlah....tak sangup nak dgr part yg hantu kak limah teman awie tido tu terus laju masuk kunci pintu....penakut punye pslkan...nasiblh bkg rumah tembok tinggi klu tak mesti ada jer fikir yg buruk2 huhu....

~~end~~

0 comments:

 
Design with love by Jiji for Zamimie