Friday, January 21, 2011

Mandi-manda @ Backyard...

ari tu pi tesco ngan mydear lalu kat tempat pelampung2...tetiba mydear ckp nak belikan kolam lah utk eman....saya dok bygkan dia amik yg besar punye boley join sekali...sekali amik yg kecik jer...purposley hehe sbb amik yg murah2 jer tkt nnti tak guna lama so membazir amalan syaiton...lagi ponx klu amik yg besar2 kang jenuh nak meniup, bikin kembung pipi...yg kecik2 nie ponx sengal pipi saya tiup...ada jer pam kat umah tp angin tu tak mau masuk plak...klu pam floaties eman yg kuning ari tu oke jer...dasar murahan...haha ^__^

.:: sukalah tu dpt main air ::.

disebbkan cuaca yg elok smbil2 saya wat keja dapur mengemas, sidai baju saya rendam lah dia kat dalam kolam tu...tadah air panas satu baldi letak dlm tu dekat 15 minit bertahan suam dia....sakan lah mamat tu mandi...habis lantai basah sbb dia dok splash2 kan air....

.:: mandi blkg rumah ada bumbung tak panas sgt ::.


.:: ada kehijauan disitu...nmpk pokok cili yg sebatang blkg btg mop dlm bekas putih...pokok cili tu kena serang benah habis saya togelkan daun dia...bila naik daun ada blk benah tu..geram tul... bila lah pokok cili saya nak berbuah klu cam nie ::.


.:: astro bkn saya punye haha org blkg yg punye...dia psg tv kat dapur kot...org blkg nie mak datok ai klu ckp pitching tinggi sgt...saya boley dgr sebiji2 apa dia ckp...dr ke mak smpi ke anak beranak...pas tu ada sorg anak dia asik menyanyi jer...nasib sora sedap... ^__^" ::.

.:: cahaya matahari terlindung disebalik amapaian ::.


.:: splash, splash, splash ::.



.:: dah gaya org memasak ponx ada hihi ::.

~~end~~

0 comments:

 
Design with love by Jiji for Zamimie