Friday, December 10, 2010

Sehari Di Central Market...

brp lama dh dok kl rasanye ini baru 1st time jenjln kat CM....huhu dulu dok brickfileds ponx lalu2 jer kat CM takder maknanye nak menyinggah...tp hari nie pecah rekod pegi sana jenjln sbbnye cari cenderamata utk kakak kat opis yg akan bertukar...sobsob

agak menarik jugak CM nie, crowded dgn org jual brg seni dan cenderamata...so apa lai kitaorg meronda lah kat dlm tu hehe....biasalahkan kat pasar seni rasa semua org ponx tau apa dia punye main focus...art lah apa lai...


:: straits chinese ::

:: lorong melayu ::


:: tgh tempah hadiah ::



:: lorong kelapa ::


:: oil painting ::

:: lukis guna kapur ::

:: pencil sketch ::

serius lah cantik tul derang melukis...mcm real jer....tp paham2 lahkan klu dh melukis nie surelah agak mahal...mgkn nnti nak suh dia lukis gbr kami sekeluarga yg karikatur tu kot...klu karikatur murah sket....tak ponx yg pencil sketch tu cantik jer....yg nie mgkn boley dipertimbangkan klu tgk price list.

:: portrait price list ::




:: CM Anexe ::

:: kedai barang antik ::

:: partner in crime ::

~~the end~~

0 comments:

 
Design with love by Jiji for Zamimie