Friday, December 24, 2010

Di tonton MAsterchef...



yer bkn saya yg tonton tp derang yg tonton saya.... ^__^ ngantuk giler wei smlm...

smpt tgk 1/2 jam pertama jer...lepas tu tak sedar diri dh...

pas tu mydear bbrpa kali kejut bgn tp tido blk...yg tak tahan siap marah mydear lai tu...haha sori abg ... -__-

nak kena tgk jugak nie...rasanya kat youtube ada kot...ngeh2

owh yer pemenang dia dh tau ponx...huhu

:: juri dia yg mcm bgs huhu wpun derang mmg bgs ::


:: whitney pemenangnye comei ^__^ ::


:: top 4 finale ::


:: sesi mengundi sapa yg nak kena lawan sapa dulu ::


dah itu jer nak ckp...huhu

~~end~~

2 comments:

purple_lav said...

eh tgk jugak ke masterchef ni? semalam gigih ni suh incik fidi jer jga aleesya sbb nak concentrate. huhuhuhu. tak sangka si Whitney tu...saspen sungguh masa dia tgh masak tu. igtkan dah tak menang dah sbb ayam dia jatuh kat lantai!!!!

mieoney said...

pas tu dia punye benedict egg pecah plakkan...derang nie mmg tau bg edit bg suspen terlebay...whitney dia mmg pndi msk...ada talent lah sbb selalu jd pilihan juri kan...

 
Design with love by Jiji for Zamimie