Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, December 23, 2010

Birthday Celebrations @ Tony ROmas....

meh sini nak share sket2 gbr msa besday saya ari tu....saya amik half day and pi berdating ngan mydear berdua..dia plak cuti....babai lah eman duk umah kakak ek...hehe bknlah smbt beria ponx just mkn2, tgk wayang and soping...itu jerlah...tp best sbb layanan mydear tiptop...besday girl lah katanye...huhu ^__^

:: besday mama - ngan hbag baru ^___^ ::



:: mydear ::

masa nie lunch kat tony romas rasa mcm waktu bercinta plak dulu2....huhu lama dh tak dating berdua rasa cam seronok jer...ada jer menda nak diceritakan and sesekali terselit jugak topik eman...erm klu dh nama anak kan mmg tak lepas dr disebut huhu...sesekali bg canlah kan... ^___^

so meh kita tgk apa yg kami makan kat tony romas...yg nie kali kedua saya mkn tetap order yg sama...sbb tak nak tanggung risiko kang order menda lain sekali tak sedap kan ker rugi....

:: buffalo bite ::
stater kita mkn buffalo bite nie, rasa dia cam buffalo wing cuma dia tak pki chicken wing tp guna isi ayam... tak best sbb masin sgt cicah ngan sour cream ponx still tak bley nak ilangkan rasa masin...so terkulat2 kami nak abiskan...ayam plak keras sbb overcooked...so far saya dh mkn chilis, hard rock, dominos and tony romas punye buffalo wing...tp yg very the best chilis punye...nyum2...



:: bread n garlic butter ::
complimentary nie best mkn mmg smpi habislah roti tu...saya mkn sorg jer habis separuh...mydear mkn cubit2 jer...tp serius dgn roti dia yg panas2 suam tu sapu ngan garlic butter mmg heaven lah...garlic butter tu sedap sbb tak terlalu buttery and garlic dia tak rasa kuat sgt...siap cicah ngan biskut lai butter tu...rasa cam nak bwk blk jer butter tu tp syg takder penutup...haha terukkan.. ^___^


:: soup of the day ::
yg nie ponx complimentary jugak nie...semangkuk sup dan sepeket biskut masin yg saya cicah ngan butter bkn ngan sup...huhu sedap gak sup tu...yg nie sup daging atau lebay kepada stew lah sbb saya tgk daging tu cam dia grill dulu...rasa plak ada lah tidak hamis lah sgt ada rasa manis2 dr bwg besar saya rasa...sbb bwg besar byk jugaklah sama amaun ngan daging...


:: Lunch rack with old style ranch bean n mashed potato ::
huhu bajet lunch rack nie 3 ketul tp dua ketul ajer...salah order rupanye huhu...tp takperlah bantai jer mkn sbb cam keciwa sbb sket...mula lah...tp lepas tu nak abiskan dua ketul ponx jenuh tu...side dish ponx tak abis...tips klu mkn ribs nie kena mkn cepat2 sbb bila dh sejuk nnti dia dh beku lelemak tu dh rasa tak best...ada sedikit keraslah...saya punye bean tu plak rasa mcm coney dog tau...tp cam pelik klu nak mkn mcm tu jer...patut mkn ngan roti ker...takper next time tak order dh wpun sedap...


:: lunch rack with fries n rice ::
yg nie mydear punye....biasalah tekak melayu nasi tak bley tinggal....hehe nasi dia rasa mcm nasi ayam jer takder beza ponx...erm nasi nie ponx mydear tak abis mkn sbb byk...nmpk mcm sket tp sbnrnye byk and besar portionnya...


:: ribs sauce ::
yg nie sauce utk dimkn bersama ribs tu...rasa ribs tu ponx sedap dh bbq stylekan...tp cam biaslaah manusia nie suka menokok tambah tak kisah lah rasa ke cerita ke...tp klu jd sedap takper ini jd memburukan plak..eh melalut plak...tp tokok tambah saya menyedapkan lai rasa ribs tu...saya guna sos blue ridge smokies campur ngan sauce red hots...sedap sbb saya suka rasa2 pedas nie....yg lai satu tu carolina honeys tak suka sgt sbb rasa madu kuat and manis so not my type lah kan...

so lepas mkn borak2 smbil tgu wayang kul 3.50....nak tau citer apa yg saya tgk...tguuuuuuuuu next entry...huhu

~~end~~


0 comments:

 
Design with love by Jiji for Zamimie