Sunday, December 19, 2010

Appointment Ke.....

jumaat last week tah kali ke berapa punya appt saya ponx lupa dh tp klu ikut bln dh 6 bln dh saya pki braces....tak ley nak ckp 6 kali jugak sbbnye ada sebulan tu 2-3 kali saya pi jmpa doc...

oke mula saya nak citer lah peristiwa jumaat lepas....sbbnye saya ingat saya dh terlepas appt...sbb ingat 10/12...so ngan smngt tepon klinik gigi tu...

adik : klinik gigi an-nur.
saya : dik, doc ruslan ada tak arinie..
adik : ada..nape ek?
saya : nie kak miza nie..akak dh terlepas lah appt minggu lepas...so klu akak gi ari nie boleh ke?
adik : jap yer saya cek...[tgh selak2 senarai] kak hamizah kan?
saya : yolah dik.
adik : eh akak punye appt kan ari nie..ada dlm senarai nie..mana plak minggu lepas.
saya : [sambil cari kad appt dlm wallet] eh yer ker...ha ah lah betul 17/12...ish sapa plak yg gatal pi tukar kat kalander nie...

huhu cuba nak jatuhkan kesalahan kat org lain...adakah patut.. (^___^) sdri yer salah tgk...konfident jer...hahaha so cuba kaver malu lah konon...

:: tgk tanda merah tu kat 10hb so sbb tu saya konpius nie mesti ada yg gatal tgn usik nie huhu [tah2 diri sdri yg gatal pi usik] ::

so smpi jer klinik petang tu saya baru masuk budak tu dh gelakkan saya...siut tau budak nie malu akak...sib kita dua org ajer yg tau...klu lagi segan saya sbb ada mata yg memandang...haha

oke progress gigi saya dh hampir berdiri tegak dh...so rasanye dlm masa 1 thn dh sempurna kot...cuma yg lambat nak rapat2kan jer jurang yg ada..sbb doc ckp gigi bwh oke dh...tinggal gigi atas jer...huhu so skrg tgh menanggung azab kena ulser...citt camner plak boley ulser nie sblm ni tak pernah kena...huhu

kat bwh nie saya nak letak gbr gigi saya...korang jgn geli plak ek...klu geli tutup gbr gigi tu pki tgn cam yg saya wat nie....korg baca jugaklah penat saya tulis taw... (^___^)




tada gigi saya



klu tgkkan sbnrnya terbalik gigi nie...huhu biasalah amik gbr kan dia mcm mirror gitew...klu tgk gigi yg belah kiri tu dia kedlm...sblm nie doc blm tarik gigi tu dia free willy jer gigi tu...so kali nie doc dh tarik ko rasakan jgn nak rilex2 plk kat situ....gigi yg belah kanan belah gigi kapak tu sbln lepas dia mcm gigi yg belah kiri...tp kali nie dia dh boleh ajak berbincang and takder shy2 cat dh..so dia dh berani kedepan...suka2

so mgkn lagi satu dua bln lai semua gigi tu dh duduk kat barisan depan dh...takder lai dh gigi kedepan kblkg...huhu lepas tu yg belah bwh tu plak, yg belah kanan tu ponx sama betul2 gigi bwh yg dh kedepan tu dia kblkg jugka dulu tp skrg dh kedepan...gigi bwh dh takder mslh dh cuma nak bg dia rapat2 jer jgn malu2 sgt...huhu oke dh tu jer nak citer...

sok kali nie kalander kena tanda betul2 utk elakkan dr memalukan diri sdri...hehe

~~end~~

0 comments:

 
Design with love by Jiji for Zamimie