Wednesday, December 15, 2010

Majlis Pengsohoran Raja Sehari


Setapak melangkah..dua langkah ingatan kanda pada dinda....
adinda bersumpah jikalau adinda tidak kembali, adinda akan menyusul kekanda..
menginjak pada tanah yg sama, bernafas pada udara yg sama...
Apakan daya tangan terikat dilangit, kaki terpasak dibumi, jasad tidak setanding mimpi...
layar berbelok-belok, sauh di tempat tenang...yang tinggal hati tak elok, yang pergi hati tak senang...bila sampai waktu kita akan bersama...


lagi satu perkahwinan yg mmg menusuk kalbu...

such a drama lah...serius well organized...

tp itu bila dilihat dr video yg selepas diedit...

serius wei smgt tul derang nie wat wedding bertema...

tetamu ponx sgt sporting ikut tema...

tp klu ada duit petik jer jari semua boleh jadi...

atau ponx petik jer duit kat pokok tu bayor jer apa yg nak...hehe

tp utk masyarakat marhein mcm kita afdal dh rasanye wat kenduri biasa2 jer...

apa yg penting keberkatan serta restu...

^__^ *wink *wink

credit to cst production


putih cahaya si kunang-kunang,
terbang hinggap di dahan kayu,
di antara sirih beradat pinang
renjis di pilis adat melayu.

~~end~~

2 comments:

kak suzi said...

wah hebat..like2...cukup2 teratur tp mcm mie ckp klu berduit sume menjadi....bertambah videoclip yg dibuatpun nampak sangat mcm klasik...bagi 5bintang...

mieoney said...

yer kak saya ponx bg 5 gak..hehe tp serius CST nie way video mmg nice lah...cam wedding anak SM nasimudin ngan angkasawan negara tu...bila dgr menusuk jer...hehe poyo2.. (^__^)

 
Design with love by Jiji for Zamimie