Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, January 21, 2009

IKut Orang Shopping...

semlm masa lunch hour kitaorg kuar kejap pi medan mara..tujuan utama saya adalah tuk amik bju yg ditempah..bju tu amik sbb nak pki weekend nie.. tp tak smpt lah nak menjht bling2 sbb lagi 2-3 hari jer..so pki lah bju yg kosong tu..nnti saya mskkan gbrnye yer..

skrg nie saya nak citer psl ikut org shopping..sbbnye lepas pi medan mara kami ke sogo plak sbb ada org nak survey2 perfume..saya suka jer sbb saya suka perfume2 nie cuma tak suka yg baunye bleh menyakitkan idung serta membuatkan saya loya hingga mau termuntah..huhu



~jalan2 kat sini dan bau2 sana sini~


~pas tu bau kopi nie sbb kepala dh pening bau perfume~


~pas tu jalan2 kat sini plak~


saya tak menyopping ponx cuma peneman serta menjadi adviser kepada mereka..seronok jugak ikut derang sopping nie tak pening kepala..hehe derang telah menyopping

*
*
*
ini

*
*
*
*
dan ini
~CK euphoria blossom~



bau dia sedap perfume nie..tapi saya lebih suka perfume yg ini

*

*

*

~CK Euphoria~

klu dpt 50ml ponx dh bersyukur sgt..dpt yg miniature ponx yg 15ml saya suka jugak..sbb saya dpt yg mcm kat bwh nie ponx saya dh suka...hehe saya ponx perlu merewardkan diri saya jugaklah spt kwn saya hehe...ke ada org nak bg saya..huhu




lepas tu perut ponx dh lapar apa lai mkn lah..klu kat sogo mknan yg tersedap adalah apa lai nasi ayam dia serta apple juice yg gelas bsr tu..klu juice dia mmg saya bleh abiskan lah..tp tak elok ek org kata..saya ponx tak tau napa..mgkn sbb sejuk berais kot... utk kesihatan dlman lah kot..huhu tp takper sesekali jer..

~tak sabr nak mkn..bila dh mkn bru prsn lupa nak snap pic..huhu~

~apple juice yg best~

saya nan ado soppingnye sbb gunakan duit tuk kegunaan lain...tak sabar dh nak tgu...tguuuuuuuuuuu huhu..

~~end~~

0 comments:

 
Design with love by Jiji for Zamimie