Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, January 15, 2009

Tercapai hajat...

smlm kan ke saya ada buat entry psl teringin tu..so ptg tu balik keja berjaya gak mencapai keinginan saya.. sanggup nie pi naik ktm..tgu my dear kat mid sbb dia miting smpi kul 6 lebih.. hazab jer nak tgu kt kl sentral tu smpi sejam..baik lah pi cuci2 mata lagi bagus..

since dh smpi ke sana tempat pertama yg dituju adalah tmpt kst kat JJ...kan ke saya nak beli kasut yg selalu menjd igauan tu.. sgt seday yer sbb dh abis. adoi rasa menyesal tak beli awal2 lai ari tu..kan skrg dh takder saiz.. dia ckp tinggal 2 pair jer tu ponx saiz 9..akak pki saiz 4 or 5 jer dik.. cmner nak pki saiz 9 tu...ermmm takder rezeki saya so mmg ler tidak beli..takperlah survey dulu kacut lain.. tak ponx pi jer JJ seremban 2 kot2 byk stok lai...lalallalalllllaarikssssssssss huhu

decoration kat sana plak adlh penuh ngan warna2 merah sbb nak chinese new year kan..kak red mesti suka nie..hehe so merah you all..

~deco for Chinese new year~

~tuan punye blog yg sgt bulat yg kontra ngan kaler tema~

saya adalah berjaya jugak memakan laksa kat JJ tu smpi licin mangkuknye..hehe sedap lah.. saya mmg suka laksa mcm tu.. so akan mkn tanpa jemu tau..pas dh kenyang apa lai jenjln lah pi kedai ACE..wat apa ek kat situ?? ada urusan dn saya akan buat ujung minggu..nnti saya citer yer utk apa kami kesana..

pas tu sblm balik apa lai pekena lah big apple..stlh lama tak mkn beli lah jugak smlm..nmpk lenggang plak kali nie big apple nie..klu tak beratur sket punye pjg..tp takper pekerja derang cekap tak lama ponx kena tgu..so masa pilih2 tu saya terprsn byk perisa baru skrg nie..so saya smpt lah snap 2-3 keping pic tuk tatapan serta pemangkin semua..huhu

~perisa baru warna pink..i loike..dua2 ponx kami amik~


~ini ponx bru gak tp kami tak smpt amik kotak dh penuh~


~baru sempena krismas kot~


~perisa duren2 list no 2 dlm hall of fame~


~utk peminat green..dua perisa yg kontra tetapi berkongsi kaler yg sama~


~my feveret choreo tp smlm tak amik ponx~

itu jer kisah saya smlm..ada beli sushi gak tp tak amik ponx gbrnye..tp pgi nie bru ngap shushi tu sbb smlm dh kenyang masa blk tu..so shushi dijdkan bfast saya pagi ini..

~~end~~

3 comments:

~Eila Nur Kaseh~ said...

o...big apple..yterliur eila nih..lama dah tak makan donut..

yaya hidayah:) said...

sedapnyeeee!

mieoney said...

sedap jer..takper penang ponx ada leh mkn..huhu

 
Design with love by Jiji for Zamimie