Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, January 23, 2009

Limau Mandarin...

nak ckp adakah ini satu coincidence sbnrnye huhu...
td masa otw balik dr satu tempat tu kitaorg ponx borak2 lah..
*
*
*
*
*
*
*
saya: abg, takder dpt limau mandarin ke?
my dear: ada..melambak2 kat opis tu tak abis mkn..*** tak dpt ke kat opis?
saya: takder ponx MP nie kedekut..huhu
my dear: *** nak ke?
saya: ari apa? khamis ke sbb rabukan abg pi site..
my dear: yerlah. bleh tahankan klu letak atas meja jer?
saya: ala org nak mkn skrg jugak.
my dear: ari tu kat psr mlm ada tak mo beli..
saya: tak mo org nak yg free.. nak jugak, nak jugak..

begitulah conversation derang yg telah melalut kepada cerita lain..
sampi2 jer umah tgk org sblh dok park keta mkn ke umah kitaorg..
wah hangin dh bdan ingat org takder ke..
so saya buatlah muka2 kerek buka pintu gate..
cengkonon cm tak puas hati sbb my dear susah nak msk..
so tetiba....
*
*
*
*
*

jiran sblh: pis ko amik limau tu jap.. (saya dgr saya sayup2 jer)

tetiba..

jiran sblh: amiklah limau nie..abg bagi..bru balik keja ke?
saya: ha ah..eh apa nie? oke tima kaseh yer..bila nak pindah?
jiran sblh: ujung bln 2 bru pindah..
saya: byk lai ke tak siap.
jiran sblh: ada sket2 lai..nak blk dh takot bising jiran2 marah..
saya: owh yerlah..tima kaseh yer..

saya ponx masok umah ngan my dear and gelak sama2..korg phamkan kenapa..huhu
apa2 ponx selamat tahun baru cina tuk yg merayakannya...
~~end~~

0 comments:

 
Design with love by Jiji for Zamimie