Thursday, January 8, 2009

Penutup Kenduri Kawin..

ini kira entry basi gak nie...tgu gbr dr mila tak dpt2 lai..so terpaksalah guna gbr dr kamer hp sdri..gbr tak brp nak cntik sbb tmpt tu ada sedikit gelap..tak bleh tgu lama jap lai jd btmbh basi..

ini kira penutup kdri kawin 2008..sbbnye majlis adlah pd 29/12/08..so kira penutup lah kan..majlis were held at restoran nelayan at tasik titiwangsa..the pengantin adalah my bestfren masa dkt U dulu, both..kawan huha huha, kwn ronggeng, kwn lepak mlm2 kat kafe, kawan mkn nasi lemak pagi2 buta..gile buta kul 5.30 pgi dh pi cari nasi lemak..huhu oke itu kita cerita next entry lah yer..

saya nak ucapkan selamat pengantin baru buat pengantin zul & bt semoga berbahagia hingga ke akhir hayat...dr mata turun ke hati..cinta dari luar kampus, masa dlm kampus kwn je..tp dh keluar bru bercinta..jodohkan..


~the pengantin~

~the geng~

~the collage~


~~end~~

2 comments:

chiqma said...

mie...gambo blur r...xnampak sgt muka bt..zul tu len la..dia tu beso godang..

mieoney said...

sorilah kak..nie je yg termampu..nak kena tgu gbr dr mila..tp dia tak send2 lai kat saya..
owh yer btw zul dh kurus ye skrg..diet tuk kawen punye psl lah kot..hhuhu

 
Design with love by Jiji for Zamimie