Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, January 16, 2009

Mari berPoco...

poco-poco menurut rujukan adalah tarian sebaris yg dilakukan beramai2 yg mana langkahnya diulang dlm rentak yg sama..bagi saya tarian ini tidak memerlukan kita mengingat step yg banyak cuma rasanya dlm 5 langkah mudah sahaja dn ianya dilakukan secra berulang dgn lagu yg saya rassa sgt santai..


Bergerak ke kanan dua langkah..
Bergerak semula ke kiri dua langkah
Bergerak ke belakang dua langkah
Bergerak ke hadapan dua langkah
Pusing ke kiri dan ulang semula langkah 1


wpun pergerakkan yg mudah tp saya rasa bleh gak mengeluarkan peluh...yerlah nak abiskan satu lagu dlm 5 minit dgn step yg berulang maulah berpeluh..

skrg nie tarian poco-poco nie dh jd mcm trend plak saya rasa..klu pi krusus nak wat, persembahan ponx ada buat...prsn tak..dn salah satunye adalah opis saya..huhu

ptg td derang berpoco2 after ofis hour..saya tak join lah sbb lupa nak bwk baju sukan..lai ponx blk kang kena naik train kang klu berpeluh2 maunye pengsan org dlm train..huhu next week klu ada maulah saya berpoco2 jugak..

so disbbkan saya tak bwk bju saya dok tepi jer ngan 2-3 org lai kwn yg lain..huhu jd observer pas tu gelakkan org..kuikui jahat sungguhkan..hehe yok poco2..




~gbr saya amik ptg td..saya penari simpanan jer tukang gelakkan org~

p/s: ingat nak upload video tp tak pndi lah plak..mybe next time lah kiranye....
~~end~~

0 comments:

 
Design with love by Jiji for Zamimie