Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, January 4, 2009

Makan @ The Curve..

semalam stlh membuat urusan di suatu tempat berdekatan kami ponx meraikan kejayaan urusan kami itu..so saya telah dgn baik hati membelanja my dear..sbb dr ari tu mmg dh berniat nak blanjer dia kat situ..kat mana saya mkn?? di tempat berdekatan ngan Bubba Gump huhu..

yer disitulah saya mkn..warong penyet..saya my dear telah order ayam penyet with nasi and saya plak telah order ayam grill with nasi..ianya adalah set dan harga pula adalah berpatutan iaitu satu set lebih kurang 10 ringgit lah without water...saya telah order air soda gembira n my dear minum air jeruk..huhu nama pelik jer kan..padahal soda gembira tu air sirap



saya teringin nak minum air alpukat tp rasanye mesti muak kan..klu sapa penah mkn buah advocado so mesti bleh tau ko cmner rasa air dia + dh dicmpur ngan coklat sket..huhu


next time kalu pegi saya nak try set pece lelel (ikan keli)..so far mkanan dia sedap cuma tempat dia terlalu crowded sbb kecik jer tmpt dia + org adalah sgt ramai yer...so sapa2 yg berminat silalah try belakang paddington penkek and sblh kedai fireman..



~~end~~

0 comments:

 
Design with love by Jiji for Zamimie