Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, January 20, 2009

Subway Sandwich..




semalam masa dok tgu my dear kat kl sentral saya ternmpklah satu mamat salleh nie baik punye mkn smbil berjln..tgk menda yg dimkn tu menarik jugak.."apa yg dia mkn tu?", saya berkata dlm hati.. owh rupa2nya mkn sandwich..wah sandwich subway sedap tu..sapa penah try mmg sedap sbb dia fresh jer ngan sayur2 ngan byk serta mustard and sos..saya suka jer mustard sbb dia cm masam2 pedas sket..hehe

so saya apa lai rembat lah 2 yg 6" inci jer..tp bila dh dicntumkan jdlah footlong..stkt hari nie rasanye 3 kali kot mkn..cuma satu jerlah tip kena pndi pilih filling serta sos dia..mkn mmg kenyang serta menyihatkan dn menyusutkan duit poket..yerlah agak mahal sket..huhu smlm saya beli 2 RM18 lebih..tu ponx ada promotion yg satu tu..klu tak maunye RM20 lebih..

so mlm smlm dinner kitaorg adalah sandwich jer..pas tu dh nak tido terasa lapar lah plak..kui2 yerlah mkn rotikan ke cpt hadam..so for solution ke atas kelaparan saya minum susu serta mkn buah brulah bleh tido ngan nyenyak...almaklumlah tekak melayu..hehe




~kualiti gbr is not good because of the lighting..biasalah umah lampu kunin hehe..~

~~end~~

0 comments:

 
Design with love by Jiji for Zamimie