Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, January 22, 2009

Mary Kay...

ala ari nie takder mood plak nak menulis blog..tadi lepas assembly bulanan ada mkn2 so saya mkn lah ala2 jer tp kenyang sesangat..ini sbbnye pagi td dah bfast roti gardenia coklat 2 keping..so mkn lai kat opis masa jamuan bertmbh kenyang saya..

balik opis borak2 ngan derang nie smbil gelak2..so agak2 lah klu dh gelak disamping kekenyangan smbil menyebabkan saya rasa nak termuntah plak.. adoi hai.. so dok diam2 smbil wat keja n layan lagu romantik yg slow2 gitu seperti kerna ku sayang kamu dr dygta, the divine masters, yuna dan akhirnya, terima kasih cinta afgan, ayat2 cinta, bla, bla, bla...huhu

owh yer sdg2 borak td my apa ek nak pngil beauty consultant (BC) kot..ceh mcm bagus jer..huhu act dulu sblm kawin saya pki produk mary kay..so consultant nie akan col and wat follow up lah nak tau perkembangan oke ke tak..sbb nnti klu tak oke dia akan tukarkan ke formula lain...sbg brg nie ada money back gurantee..so okelah saya guna hampir 6 bln jugaklah..

so bila dh abis guna tu saya malas lah nak beli sbb brg nie agak mahal sket harganya..so saya guna yg my dear punye pencuci muka sbb brg 1st yg abis adalah facial cleanser..moisturizer and mask ada lai..so bila dh pki tu oke..so terus jerlah share ngan my dear pencuci muka dia eversoft jer..murah ponx murah.. kedai runcit ponx ada jual huhu so tak yah pening2 kepala nak fikir nk beli dismping mengikut kemampuan serta berkesan..

selang sebulan lebih abis plak moisturizer dia..smpi kering saya kerjakan pmoisturizer tu..so try lah guna moisturizer lain..pki olay.. mula2 ada effect gak lah naik jerawat besar2 stlh lama tak naik jerawat..citt bru je eksen ngan mak saya mingu sblm tu.. bahana lah tu..huhu tp tetap jugak pki sbb sygkan dh beli..so lepas jerwat tu dh baik kering saya gunalah olay blk..so far oke jer muka saya..

skrg nie saya cuma pki mask aka scrub mary kay jer...mgkn saya tak pki dh kot pas nie produk nie..sbb saya dh serasi ngan produk saya skrg nie so malas lah..and saya skrg nie sdg dlm proses berjimat cermat kerana sbb2 tertentu...huhu

so td BC nie col tanya bleh tak saya jd host..suh carikan org so nnti dia dtg bg consult lah.. saya ckp saya try lah..so sapa2 yg berminat bleh lah contact saya yerp...nnti kita set kan date and masa klu korg berminatlah..

untuk rujukan korg http://www.marykay.com.my

Formula 1 (for dry skin)

Formula 2 (for normal skin)

Formula 3 (for oily skin)

saya pki yg formula 2 tapi toner saya guna formula 3..produk nie dia mcm custom produk leh padankan pki formula 1, 2 or 3... so nnti BC tu akan suggestkan apa yg sesuai tuk kulit muka korg..sbb tulah amat penting klu nak beli tu kena dpt consult dr BC..so sapa2 berminat do contact me oke..

~~end~~

0 comments:

 
Design with love by Jiji for Zamimie