Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, January 15, 2009

Barang Baik...

smlm kan saya tdk dpt nak snap gbr ekin tetapi saya adalah snap gbr lain..hehe gbr apakah?? brg baik punye..huhu



dlm operasi mencari listerin berbotol besar sbb saya dpt kupon diskaun guardian dr asma..sbbkan saya mmg pengguna Listerine dn menggunakan Listerine dengan kerap so haruslah saya menerima kupon itu..harga asal RM21 klu tak silap stlh diskaun dpt lah RM19 lebih kurang..okelah tu kan 750ml bleh kot pki 3-4 bln klu beli yg 250ml bleh guna dlm sbln..tima kaseh asma..


~Listerine botol gabak tuk kegunaan 3-4 bln~


sbnrnye bkn nak citer psl nie tp nak citer lah smlm masa tgh cari2 ubat batuk ngan my dear tetiba saya ternmpk plak ubat batuk jenama ini..


~ubat batuk herba cap dua orang tua~

saya gelak time tu jugak rasa mcm nak guling2 rasanye..punye tak glamer nama ubat..1st time saya nmpk nie tak tau lah plak ubat nie dulu2 lai dh ada...tapi jgn tak tau ada 3 logo superbrand oke..maknanye they have achieved this recognition for their branding excellence..hebat kan.. so cmner kwn2 ada bran ka mau coba..hehe

~~end~~

0 comments:

 
Design with love by Jiji for Zamimie