Friday, January 2, 2009

Tudung Popular...

Tadi tghari saya telah menemankan kakak saya atau angah pegi jln masjid india utk cari tudung.. mmglah tujuan angah nak beli tudung tu tapi setiap kedai yg kitaorg pegi mmg itulah yg didisplay and ke mana je pegi hanya ternmpk tudung tu jer yg org pki...

tudung apa ek???




tudung ekin lah tudung apa lai..huhu saya mmglah tak bleh pki mcm indon cleaner ponx ada..dh ler muka bulat mcm bulan..kuang2 dn saya rasa my dear ponx tak suka saya pki tudung mcm tu.. tp mcm eila pki elok jer mukanye..mgkn berkait jugak kot ngan bentuk muka...klu muka lonjong mcm ekin mmg ler sesuai pki klu muka bulat haremmmmmm...huhu

tapikan ada gak muka bulat yg mmg cntik pki sbg cth my SIL, pki lah tudung cmner ponx caranye elok jer..wpun muka dia bulat dn berisi..sagt kagum saya ngan dia...huhu and dia adalah trend setter tuk kitaorg huhu tp kitaorg tak penah lekat ponx..stkt mencuba jer hehe..


saya tgk skrg nie yg paling femes kiranya tudung munawarrah ngan airani dan harganye adalah agak mahal yer smpi 50 - 60..adoi hai cmner nak beli byk2 klu cmnie ek?? tp saya tgk org berpusu beli smpi selalu takder stok..tah ler ek mgkn skrg nie kuasa beli dh semkin besar..saya tgk kat keliling msjd india rmi gak yg jual n harga ponx berpatutan 10 ada, 20 ada, 30 ponx ada..kualiti lebih kurang jer ngan butik2 ternama tu..apa2 ponx terpulang pd individu kan..klu saya mgkn tidak kot..huhu


p/s: sdg tgk Raja Lawak nie peserta Yann tu ponx pki tuudung tu jugak..satu coincidence betul..huhu

~~chiaow~~

2 comments:

~Eila @ Along~ said...

huh? adekah eila tu saya? hehe..muka eila pun bulat yang..tp mmg ikut muka juga tudung ni..ade yg muka bujur sirih tp tak sesuai...

mieoney said...

eila lah tu sapa lai..hehe
takperlah saya setia dgn bawal jerk.. :P

 
Design with love by Jiji for Zamimie