Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, January 28, 2009

Double Entry...

~Bye Bye KTM~




nampaknya komuter akan kehilangan seorang pelanggan akibat ketidakcekapan mereka menghandle crowd serta kesesakan yg saya rasa bleh dihandle..

mgkn saya akan menggunakkannya sesekali sekala...

diharap mereka dpt meningkatkan kualiti pekhidmatan mereka..

selamat tinggal komuter..

p/s: entry tak bleh blah kan..huhu

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



~Welcome New Family~



mesti tertanya2kan mengapakah saya tidak menggunakan komuter lai..



adakah saya telah bertukar tempat keja?? [hope so]



adakah saya tlh menjd surirumah tangga??



kerana family baru telah dtg dlm hidup kami..



~si harimau yg sungguh kuat huhu~


~dh bertmbh lagi satu family kami~



~~end~~

0 comments:

 
Design with love by Jiji for Zamimie