Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, January 7, 2009

Malunya...

semalam saya balik awal sket kul 5 dh balik...so dpt naik train ponx awal gak so org ponx tak ramai lai..saya bleh duduk and tak crowded ponx..so nak dijadikan cerita saya agak letih.. yelah sbbnyekan pagi 5.50 dh bgn nak pi keja... smpi kat opis surelah buat keja and mmg takder tido2 lgsg.. so perjlnan masih jauh saya ponx letih + ngatok cubalah lelapkan mata..dan train bergerak agak slow dr kl sntrl menuju ke bdr tasik sltn..

klu sapa2 perasan bila kita naik train akan ada kat stgh2 tempat train tu akan tukar line atas..my dear ckp train tu recharge..mgkn lah kot saya ponx tak tau.. so bila lalu kat tmpt tu train tu akan teroff lampu, aircond dn juga enjin kot..sbb train tu jd senyap and gerak ponx slow..so sapa2 yg dh biasa naik train akan tau..klu tak biasa sure akan gelabah punye..

so masa agak saya nak terlelap tu mcm tgh2 hanyut gitu smpi jer kat tmpt yg saya katakan tu tetiba berbunyi dgn kuat mcm ada sst menghentam train itu...saya yg agak2 mamai tu terkejut lah smpi mcm terangkat kaki smpi semua org tgk kat saya cmner ek nak gbrkan..tp reaksi saya mcm terkejut yg amat sgt lah... [cuba bygkan terkejut yg amat sgt] malunye waktu tu tak tau nak sorok muka kat mana..rasa mcm nak sorok muka bwh kerusi jer..yerlah org tak rmi plak dlm train tu kan so haruslah derang tersedar waktu saya tersentak terkejut..padahal mmg dh biasa ngan bunyi2 tu...tp tetiba plak smlm terkejut bg nak rak..huhu seolah2 mcm kita tgh termenung tetiba org sergah dr belakang...

dlm sedang2 malu tu saya buat2 mcm terpinga2 dan terus urut dada sbb terkejut and pejam mata konon2 dh tido blk..pdhal cover malu time tu..hehe malunye saya waktu tu.. :p

~~end~~

0 comments:

 
Design with love by Jiji for Zamimie