Tuesday, January 6, 2009

Tak Sihat..

sian my dear dah 2-3 hari nie tak sihat..
nmpk sgt tak sihatnye sbb dia lebih byk berdiam..
sbb dia kata bila berckp nnti tekak rasa gatal and batuk...
suara ponx dh mcm garau2 sket..

bila mlm nak tido jer rasa mcm sejuk2 nak demam tu..
tido ponx pki sweater ps tu sblm tido mesti mkn ubat batuk and panadol..
so kira mcm nak demam lah tp malam2 jer..

risau gak saya..
kalau saya terjaga tgh2 mlm tu sure saya akan rasa bdn dia klu2 panas...
tp alhamdulilah tak demam panas..

harap2 my dear cpt sembuh utk kembali ceria ye syg...
klu tak sembuh jugak mmg kena paksa ke klinik lah gamaknye...

~~end~~

0 comments:

 
Design with love by Jiji for Zamimie