Tuesday, October 5, 2010

Austin Steak House

Austin Steak House terletak di Bangi...seksyen berapa saya tak tau tapi dekat ngan Red Wok itu jer yg saya tau...haha makanan plak sbb dh nama steak house for sure lah hidang western food...1st time makan kat sini setelah bebrapa org menyebut tentangnye...






:: suasana dlm kedai menggunakan konsep kayu keseluruhannye termasuk lantai....ala2 mcm zaman koboi2 lah kekdahnye....selain itu lampu yg samar2 dn suram2 menimbulkn suasana romantik ::

:: terselit si kecik nie...pose ala teleng2 hehe...mata melilau jer tgk org dia nie...masa nie dia tgh lapar and comot...yerlah pi beraya seharian tu yg berlengas semcm jer...ngan rambut pjg dh mcm tak terurus plak nengoknye...huhu ::


:: my makanan sizzling steak...komen ~ gravy sedap, coslow sedap sgt2 tapi dagingnye keras ketung, liat melikat..dh ler saya nie berbraces agak sukar nak mengunyah...last2 kunyah2 sket telan ajor...smpi nak tercekik ponx ada rasanye...huhu not good, not good =( ::


:: chicken chop mydear... komen ~ ayam rasa cam biasala, gravy sedap, coslow sedap tp fries kering...mcm letak janji ada jer...so-so ::



:: air mango juice and dragon fruit juice...komen ~ okelah puas hati... good ::

saya bkn nak bg tanggapan negatif tp kenalah jujurkan bg komen psl mknan...sat lai bila org bca kitanye recomend cam best tp sbnrnya tak...berfikir secara positif masa kitaorg pi mkn adalah masa yg tak sesuai tukang masak bru putus cinta so msk adalah cincai2..hehe atau kitaorg slah pilih food...

tp takderlah sampai tak nak gi lai kan...tetap nak pi mgkn lepas nie order menda lain plak....harga plak okelah 2 org mkn ngan tambahan garlic bread serta mushroom sup utk eman total RM30 lebay jer...okelahkan


~~end~~

0 comments:

 
Design with love by Jiji for Zamimie