Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, October 18, 2010

Today Lunch....

biasalah saya klu weekend mmg tak masak sgt...huhu siap ckp lai ngan mydear weekend hari cuti memasak...kui2 penat tuh hari2 masak lai ponx sbb weekend byk lai menda nak wat spt mengemas rumah, mendobi, meng.... dan meng.... haha tak tepikir plak keja apa lai wat kat umah... tp yg penting manyak menda lah nak wat....pjg plak citer...sbnrnya nak bgtau tak masak jer...haha

so lunch saya hari ini...roti nan bersama bryani kambing cmpur sambal tumis...nyum2 meningkatkan kolestrol dlm badan...haha main dish tu dh sihat cuma padanan tu agak tidak menyihatkan....owh bkn saya masak tp saya tapau ajer...bkn dr kedai tapi dr umah makcik saya...smlm derang wat kenduri khatam al-quran cucunye serta kenduri kesyukuran....

:: roti nan tapau dr umah makcik saya ::

so utk menyingkir segala lelemak serta kolestrol dlm badan meh kita nyahkan ianya dgn pakcik ahmad punye tea yg berasal dr London...

:: Ahmad Tea - Green Tea ::

psst: nyahlah kau lelemak kuar dr badan ku....klu ko degil sangat mkn nesvita lah nmpk gayenya...abg nak siket nesvita yg ada acticol tu ek... =p

~~end~~

0 comments:

 
Design with love by Jiji for Zamimie