Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, October 11, 2010

Penutup Raya...


Jumaat lepas kitaorg sepakat dh nak wat jamuan utk penutup raya...utk kami2 ajer...
memandangkan isnin dh start dewan so jumaat tu adalah hari berjimba2...
mean hari utk makan2 dan borak2 sajork...
dr pukul 8.30 pgi mkn smpi kul 4 ptg ponx mkn lai..huhu

kitaorg still kutip duit sket utk main dish...
yg selebihnya potluck...
sbb opis saya ramai pompuan so mmg byklah mknanye....
so meh kita tgk gambar...tak tau nak citer apa ponx...

:: tak leh nak cakap dara pingitan sbb ada mak dara jugak huhu ::



:: rendang cili api (kak imah) ::

:: rendang hitam - sedap (kak zi) ::


:: sambal kacang (aifa) ::

:: ayam masak merah (kecik) ::

:: mee goreng (pn rose) ::

:: lasagna (aisya sha'arin) ::


:: atr makanan yg ada ::

:: desert..karipap (aifa), puding roti (pn rose), yg macam salji putih ada bintik2 hitam tu (saya - nnti saya bgtau apa yg saya wat), yg bertutup pulut durian (bos) ::

:: marble cheese cake ::

:: atr manis-manisan yg ada ::


:: see u all ramai kan pompuan...ini sebhgn sajork ::


:: kami berkawan baik sama sedarjah...dia juga berkawan namanya ahmad....haha ::

:: lagi2 kami ::

:: semua staf bhgn Penyata rasmi...ada 2-3 org yg takder klu tak silap ::


:: gbr formal dari kami ::

huhu ini jerlah gbr yg larat saya letak...byk lai gbr..
cukuplah ek kang korg muntah plak ngk...huhu
btw gbr saya tak byk...sob3
sbb bila sdri dh pegang kamera mmg tak byklah gbr sdri...
tak suka2... =p

* pic kredit to sya.

~~end~~



0 comments:

 
Design with love by Jiji for Zamimie