Wednesday, October 20, 2010

Minyak Zaitun....

:: minyak zaitun safi [baunye wangi] ::
*pic google

untuk mama alessya...minyak inilah yg mimie sapu kat kepala eman...sbb eman sblm nie rambutnye tobek2....cukur bantal ler kata org tua2....lepas tu cukur bg botak konon2 nak bg tumbuh sekata....huhu dusta semata2....

:: rambut yg tumbuh tampuk2 ::

selepas satu hari tu jiran sebelah nie bgtau anak dia cam eman gak so dia sapukan minyak zaitun nie 2 hari sekali insya-Allah akan tumbuhlah rambut itu...dan sekarang eman punya rambut adalah banyak...tp takderlah pjg kan...huhu tak tau lah sbbkan faktor genetik or apa...tp yg penting rambut tu tumbuh lebat lah....

:: see lebatkan rambut budak nie...dia sdri jugak naik rimas ::

silah lah cuba yer...no harm ponx klu nak cuba...sapu pagi sekali mlm sekali....

~~end~~

2 comments:

purple_lav said...

oo thanks dear....
tapi kt memang sapu minyak zaitun gak cuma lupa cap ape
hehehe
tak pe nak tukar le pakai yang cap safi la plak
mana tau lebat mcm aeman...barulah syok nk ikat rambut huhuhuh

mieoney said...

sharing is caring kan....=)

 
Design with love by Jiji for Zamimie