Wednesday, October 12, 2011

Mimpi Macam-Macam...

semalam tido agaknye dah letih sgt terus tido smpi terlupa nak baca ayat kursi ngan al-fatihah...selalu mmg saya akan baca [tp kdg2 lupa gak klu dh ngantuk sgt]....sbb tulah gaknye mlm tadi mimpi macam2 yg takder kaitan langsung....

ada ker saya mimpi cam pegi kat mcm kat indon tp kat belah mana tak tau plak cam kampung2 jer...ada kedai2 jual kerepek2 lepas tu org tu hiris pisang pki tongkat yg topang kat ketiak tu...lepas tu dia tolak pki kaki plak tu...tah apa2 lah kan...

.:: topang ketiak buat sagat pisang nak wat kerepek ::.

lepas tu mimpi saya tu tetiba dah ada kat umah...ada cam posmen tp pki cam butler, mmg smart giler lah dia bwk kotak besar...dlm kotak tu nak tau ada apa? ada macaron ko, tp bkn yg biasa2 punye tp laduree macaroon tu yg tak menahan...pdhal saya takder ponx teringat2 atau teringin2 nak mkn macaroon...dah ler tu siap mimpi jenama yg susah nak dpt and mahal tu...hehe nak pi beli macaroon kat harrods klcc ponx saya tak penah imajin hehe....

.:: macaroon mahal yg terbawak2 dlm mimpi ::.


lepas tu mimpi macaron tu bersambung plak saya turun kat bwh and tgk ada org depan umah...rupanye mak jah dtg dlm subuh2 sapiee siap pki spek hitam lai...korg nak tau mak jah tu sapa...ala yg berlakon dlm citer kekasih ku puyu tu....dia selalu jer berlakon jadi org gaji nie...lepas tu mak jah nie dtg dengan mem dia saya tak perasan sapa tp ala2 mcm dlm 101 dalamations tu punye pelakon jd org jahat tu...punyelah voge da vass siap bwk hanjing kaki pendek lai [salahkan anjing yg menyalak malam2 masa saya nak tido siap terbwk2 dlm mimpi]....tp tak tahan dlm voge da vass derang nie dtg naik lori 1 tan tu siap tumpang butler yg atr macaroon kat umah saya tu...haha

.:: yg pompuan itu adalah mak jah ::.

last2 sekali yg saya mimpi yg nie mmg wajib saya mimpi sbb 24 jam asik terfikir jer kan...saya mimpi pi finale blogger masterchef kat sacc tp saya tak tau nak masak apa...saya masak byk menda tp satu ponx tak besh...siap blk rumah amik brg kat umah lai tu...tp serius saya cuak masa hari pertandingan tu...boley? owh tetiba cuak plak oke bila dh mimpi cam tu...haha


dah tu jer mimpi mengarut saya yg tak hapa2 jer...tp jgn lupa yer countdown utk masterchef malaysia 22 oktober nie...more info kat

Program Channel - Astro Ria (Channel 104)
Official Site URL - http://www.astro.com.my/MasterChef/
Facebook Page - http://www.facebook.com/MasterChefMalaysia

~~end~~

2 comments:

sawaNiLa.com said...

semalam i pun mimpi.. i think almost every day mimpi... anw..kalau kena buat dessert ke, kek ke, pie...habislah hakak

mieoney said...

haha sama jer ek mimpi gak...rata2 peserta mesti dah termimpi2 setiap mlm nie cam nightmare gitu...agaknye klu peserta masterchef yg betul2 sure akan terdemam2 kot...hehe

 
Design with love by Jiji for Zamimie