Thursday, October 27, 2011

Saji, November 2011..

apa ada dengan majalah saji bulan 11 nie ek...tema adalah masakan warisan negeri...
korag pi beli baru tau lah ada apa kan...





hehe mesti malas kan nak pi beli...ke tak sabar nak tau....ingat tak citer psl saya berdating nak cik fiza dulu kat entry Bertemu Cik Fiza.... inilah dia sebabnye...










tak jelas ke yg atas tu...oke tgk bwh plak...






kalau tak nmpk lai sila click to enlarge yer...

wordless Thursday...nak jugakkan hehe..


~~end~~

7 comments:

sawaNiLa.com said...

kelasss ...you mimie

cik_ah82 said...

wah, bestnya..aku mati2 ingat dalam majalah rasa..so aku pun beli la yg isu november punya..belek2 tadak pun..rupanya saji ye..hehe..

purple_lav said...

cik ah: suka tau nak tukar-tukar tempat keje aku hahahahah....beli jangan tak beli..

mieoney said...

cik ah : smpi esok hang cari ponx tak jmpa lah wei...hehe

yatie : merasalah sekali sekala glamour...hehe

strawberi said...

waa..glams tuh..hehe

With Julia said...

Tahniah kak mimie:)
Bangga yer akak masuk majalah saji weeee...dasat2 master chef kita nih ehehhe...nak beli ar nanti yeyyyyy ;D :)

IdaShazana said...

glemer sudahh

 
Design with love by Jiji for Zamimie